sunnuntai 14. syyskuuta 2008

Viva Mexico!

Täällä ollaan!
Ja kaikki sujuu mitä mainioimmin!

Hupsan kun tässä on mennyt jo monta monta viikkoa kirjottamatta tänne. Noh, Cabossa kaikki meni siis hittihyvin ja se ylläri, jota en viimeks voinut vielä kertoa oli, että minä ja mun cabon advance team ajettiin La Paziin, jossa Cast sillon oli, kattomaan niiden showta!!! Ja sehän oli mun synttäripäivä! Ja olin iihan fiiliksissä.
Kaikki vaan flippas kun saavuin paikalle ja se oli hauskaa.

Cabosta otettiin laiva mannermeksikoon ja sit 8h bussissa Tepiciin. Tepic oli ihan tosi jees ja mun isäntäperhe oli tosi tosi hauska ja mukava. Saapumispäivänä, kun meillä aina keksitää joku juttu miten cast löytää isäntäperheensä, niin nyt se tapaaminen oli isossakauppakeskuksessa, ja perheet oli tuonu jotai rekvisiittaa omalle/omille uwp-hostattavilleen.
Mä olin frederikin kämppis ja sain sellasen goottimekon ja sil oli sombrero. :D
Sit oli muotishow! Käveltii kaikki sellasen ihmiskäytävän läpi lavalle ja sit meijän perheiden piti bongaa omat tyyppinsä.

Tepicin CI. Oltiin kilpikonnafarmilla, ne oli niiiin söpöjä! Kaivettiin niitä just kuoriutuneita vauvakilpikonnia hiekasta. Ja sitten mä olin ryhmässä joka meni sellaseen kotiin, siellä oli myös lapsia jotka jostain syystä ei voi olla omien vanhempiensa kanssa, esim. hyväksikäytettyjä tms. Me maalattiin niiden huoneiden seinät uudestaan ja leikittiin niiden lasten kanssa. Jotka oli niin hauskoja. :p

Nyt siis Culiacanassa, EERIKA JA PINJA ON TÄÄLLÄ!!!! Jep, hotellissa ollaan siis asuttu tää viikko. Tää on joku bisnesmiesten hotelli nii nää ihmettelee ku eerika ja pinja kertoo olevansa lomalla :D
On kyllä sattunut ja tapahtunut, ollaan menty biitsille, joka olikin joku ihme venesatama :D Paikalliset kyllä satoi että playa playa. No mikäs siinä (;

Eerika ja pinja tuli meijän mukana CI:hin, me mentiin sellasten kehitysvammaisten tai muuten apua tarvitsevien lasten kansas leffassa ja leikittiin niiden kanssa, ne oli niiiin onnessaaan leikkimäs meijän kans! Ne oli siis 2-15-vuotiaita suunnilleen. Ja sitten vedettiin niille myös uwp-minishow.

Eilen oltiin Mazatlanissa, sellanen rantakaupunki parin tunnin matkan päässä. Sää oli ihan täydellinen ja oli tosi tosi kivaa. Illal oltii koko Castin kans juhlimassa kun yhen castilaisen hostiveli järkkäs kemut, oli hittikivaa.

Täällä kaikki menee siis tosi hyvin ja actionia riittää. Aika menee vaan ihan hullun nopeesti, seuraava kaupunki, Hermosillo, on vika kaupunki meksikossa!!! Voisurkua, mä kun niin tykkään meksikosta.
Tuntuu et takas usaan on niin helppo mennä, eihän meillä oo sit enää ees mitää hauskoja väärinymmärtämisongelmia! :D No mut meil on kyl ihan sikasiistei kaupunkei mihin mennää, on ilmapallofestivaaleja ja Halloween!!

Adios!

Ei kommentteja: