keskiviikko 6. elokuuta 2008

America's got talent

Jochem ja Stewart kertoi että ne oli yrittänyt lukea tätä mun blogia, ja yrittänyt kääntää sitä sekä englanniksi että hollanniksi (onks se kieli hollanti? Siis Dutch?) netissä olevien lauseenkääntäjien avulla mut ei ne ollu ymmärtäny mitää :D suomen kielioppi on niiiiin erilaista, ettei siitä tuu järkeviä lauseita tollai ;p

Mentiin tänään Joe's Crab Shack - nimiseen ravintolaan ja meijän hostvanhemmat kertoi, et ne on käynyt siellä perheensä kanssa, kun niiden tyttärellä oli synttärit. Sit se iskä kysy et kenes synttäreitä tänää vietettäis, ja minä, maggie ja Laura Lynn huudettii yhtäaikaa kaikki "mun!". No mun synttäripäivähän on kohta (vinkvink) eikä olla enää jenkeis sillon, joten...
meijän hostisä oli kuiskannu meijän tarjoilijalle, et mul on synttärit.

Tää ravintola oli aivan mahtava, sellanen tavernamainen, ja sit siel soi musa taustal, macarenaa ja kaikkea mitä sit bailattii, tarjoilijat nous tyhjille pöydille seisoo ja bailaan ja kaikkee ihan hullua. Sit jos tilas tietyn drinkin, siihen kuuluu sellanen punainenkin ainesosa joka tuli sellaisesta muovihaista, joka upotettiin siihen drinkkilasiin.
Ja ennen kun se hai laitettiin uimaan sinne, tarjoilija huus kovaan ääneen et "huomio, hai vedessä"! (joka muuten kuulostaa paremmalta englanniks) ja sit se oli hauskaa.

Nojoo, sit ku oltiin syöty ja meijän tarjoilija haki mun lautasta,se kysy et mitä mieltä mä oon "getting dirty". Sotkua,likaa, tahmaaaa. Sanoin tietysti et juuu minua ei haittaa! No meni hetki ja se tuli hakee mut, kysy mun nimen ja moneskos synttäripäivä ja vei mut keskelle ravintolaa. Ja huusi kovaan ääneen saadakseen koko ravintolan huomion, että nyt on Riikan yhdeksästoista syntymäpäivä ja sit hurrattiin.
Mulle oli pöytä ja tuoli siinä, johon tuotiin..... tididii, kermavaahtoa, vadillinen. Ja jos löydän sieltä kirsikan muiden laulaessa mulle onnittelulaulua, saan ilmasen jälkiruuan. Ja luonnollisesti käsiä ei saanut käyttää. Ja luonnollisesti siellä mitään kirsikkaa ollut, mut sainpahan naamani kermavaahtoon :D Kirsikka oli tarjoilijan kädessä, jonka sitten sain syödä.
Jälkiruokaa ei ois kyllä mahtunut, ei tosiaan eikä vaikka kuinka ois yrittäny, joten ihan hyvä ettei kirsikkaa löytynyt (; Se oli kyllä hauskaa!

ahaaa selvisi että maggie otti kyseisen tapahtuman videolle. Kohtahan tää mun blogi on varsinainen videoblogi, mutta here we go:




Näyttää ihan siltä kun mä söisin tota kermistä kun viimestä päivää! Tai ehkä se oli mun taktiikka?:D
Tuntuu et vieläkin haisee se kermavaahto kun hengittää sisään, vaikka oon jo pessyt naaman. Sitä on varmaan mun nenäontelot täynnä (; haha se oli kyllä hauskaa, ihan loistava ravintola.

Niin ja ennen tota oli ollut erään pojan 10-vee synttärit, sille vaan laitettiin sellanen rapu-ruokalappu selkään niinku viitaks ja sit se juoksi kerran sen ravintolan ympärille. Millanen mahtaakaan olla vaikka 30-vuotiaan synttäriylläri tuolla..

Tänään oli eka päivä siellä, missä meijän show on, LAUANTAINA. Hullua, se paikka on tosi hieno, katsojia sinne mahtuu vajaa 1000. Mut tonne nyt on lähinnä kutsuttu isäntäperheet ja kaverit yms, että saa nähdä paljonko sinne tulee yleisöä. Meitä muuten infottiin, että mexicossa meillä saattaa olla 3000:kin katsojaa, kun esiinnytään baseball-stadioneilla tms. Coool.

Mitäs muuta, vieraita meillä on käynyt useita, puhumassa kaikesta maan ja taivaan välillä. Ollaan opittu miten käsitellä mediaa ja miten siellä käyttäydytään ja kaikkea siihen liittyvää.
Ihan ku oltais jotain superjulkkiksia. :D

Nyt muuten sataa. Ja paljon. Eilen taidettiin uutisissa antaa myrskyvaroituskin. Muutta, maanantaina mun pitää olla klo 5:40 am lentokentällä. Ja ennen klo 2 pm oon Cabossa! Saa nähdä millasia myrskyjä siellä sitten on.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

toi tosiaan näyttää siltä ku ahmisit sitä kermavaahtoa ku viimistä päivää :'D Niin jenkkiä kyllä, näyttää aivan mahtavalta!

Anonyymi kirjoitti...

yleisö odottaa myrskyraporttia